Pierwszy miesiąc za darmo
Więcej funkcji
Pierwszy miesiąc za darmo
Więcej funkcji
Pierwszy miesiąc za darmo
Więcej funkcji
Więcej funkcji
Moduł Faktury
Export do formatów bankowych
Podpisy elektroniczne (EBISign)
Podsumowania i statystyki
Elektroniczne potwierdzenie odbioru
Faktury walutowe
Wysyłka dokumentów w sieci EBI24
Faktury dwujęzyczne
Wysyłka dokumentów e-mailem
Szyfrowany przesył danych
Odbiór dokumentów poprzez adres e-mail
Dostęp dla biura ksiegowego
Export do formatów księgowych
Własne logo
Zaawansowane raporty BI
500 PLN/mc
Dodatkowi użytkownicy
50 PLN/mc za każdego użytownika
Dodatkowe dokumenty w archiwum
2 PLN/mc za każde 100 dokumentów
Umowy o dzieło i zlecenia
50 PLN/mc
Dokumenty kasowe (KP/KW)
50 PLN/mc
Dokumenty magazynowe (WZ/PZ)
50 PLN/mc
Dokumenty transportowe
50 PLN/mc
Moduł płatności bankowych
50 PLN/mc
Moduł zamówienia
50 PLN/mc
W celu aktywacji modułów dodatkowych skontaktuj się z działem sprzedaży
Nasz cennik programów elektronicznej wymiany dokumentów jest niezwykle elastyczny, a oprócz tego umożliwia poszerzenie o różnego rodzaju dodatkowe warianty. Oferujemy również szereg rozwiązań dla średnich dużych firm, które wymagają specyficznych funkcjonalności i ich integracji z obecnym oprogramowaniem dostępnym w firmie – może to dotyczyć takich rozwiązań jak dystrybucja faktur, agregacja kosztów oraz wielu innych.
Oferowany przez nas program do elektronicznego obiegu dokumentów dostępny jest w trzech głównych modelach – Standard, Premium oraz Advanced. Każdy z nich posiada określony zakres funkcjonalności systemu wymiany danych, umów czy faktur, obsługiwanych materiałów, jak również liczbę użytkowników.
Oprócz tych trzech wariantów, w naszym cenniku proponujemy także model elastyczny – Enterprise. W jego skład wchodzi szereg nielimitowanych usług, jak również możliwość wyboru indywidualnych opcji.
Zalecamy wybór odpowiedniego programu do archiwizacji danych i ich obiegu przede wszystkim w oparciu o wielkość prowadzonej przez Ciebie działalności gospodarczej. Model Enterprise najczęściej jest preferowany przez duże koncerny bądź korporacje.
Do każdego wariantu proponujemy szereg dodatkowych funkcjonalności, jakie posiada nasz system elektronicznego obiegu dokumentów. Mogą to być chociażby dodatkowi użytkownicy, moduły płatności bankowych, zamówień, obsługa umów o dzieło i zlecenia oraz wiele innych.
Aby każdy klient miał możliwość dostosowania usługi do własnych potrzeb, oprócz opisu poszczególnych funkcjonalności, przedstawiamy konkretne ceny poszczególnych cech, jakie posiada nasz program do archiwizacji danych, ich elektronicznego obiegu i wymiany.
Jeśli masz jakieś pytania, dotyczące działania systemu obiegu dokumentów – zgłoś się do nas. Wyjaśnimy wszystkie wątpliwości i zaproponujemy rozwiązanie dedykowane Twojej firmie. Każdy nowy użytkownik rejestrujący konto ma możliwość przetestowania go przez pierwszy miesiąc bez żadnych opłat. Pierwsza wymagana płatność następuje po zakończeniu 30 dniowego okresu testowego.