Odzyskiwanie hasła
Jeżeli zapomniałeś hasła do systemu EBI24 to możesz je w dowolnej chwili zresetować. Otrzymasz wtedy na swój adres email instrukcję opisującą procedurę krok po kroku.
Jeżeli wybrałeś opcję szyfrowania bazy danych, to potrzebny będzie także kod PUK, jaki otrzymałeś przy zakładaniu konta. Hasło i login do konta mogą być odzyskane tylko jeżeli znasz indywidualny kod PUK. Możesz rozpocząć proces resetowania hasła na stronie do logowania do konta lub skontaktować się nami.
RozwińZwińCo to jest kod PUK?
Kod PUK to indywidualny 16 literowy kod, który otrzymuje właściciel konta z aktywną opcją szyfrowania bazy danych.
W przypadku zagubienia/zapomnienia haseł dostępowych do systemu, kod PUK jest jedyną opcją zresetowania haseł.
W przypadku jego zagubienia nikt nie będzie miał możliwości dostępu do konta i danych.
Bardzo ważne jest, aby kod PUK nie został utracony i aby był przechowywany w bezpiecznym miejscu.
Jest to zabezpieczenie które jest zastosowane dla całkowitego bezpieczeństwa i ochrony danych przed niepowołanym dostępem. Nawet administrator systemu nie ma żadnej możliwości wglądu do zgromadzonych dokumentów i danych, a konto jest w pełni i bezpiecznie szyfrowane.
RozwińZwińJak są zabezpieczone moje dane w systemie EBI24?
Wszystkie dane zgromadzone w serwisie EBI24 są przechowywane na przeznaczonych do tego celu serwerach będących własnością EBI24.
Serwery są przechowywane na terenie Polski w najwyższej klasy serwerowni obsługiwanej przez firmę e-Top.
Dane na serwerach są przechowywane równolegle na dyskach twardych w systemie RAID, który zabezpiecza nas na ewentualność utraty danych w przypadku awarii dysku.
Dodatkowo systematycznie wykonywana jest dodatkowa kopia zapasowa wszystkich danych, dzięki czemu dane zgromadzone na naszych serwerach nie zostaną utracone.
Dostęp do serwisu internetowego EBI24 i przesyłanie wszelkich danych (w tym loginów i haseł użytkowników) odbywa się zawsze przy pomocy protokołu SSL z 256-bitowym kluczem szyfrującym, analogicznie jak w kontach bankowych z dostępem przez Internet.
Pełen opis w sekcji „Bezpieczeństwo” – w załączniku
RozwińZwińCzy system jest połączony z systemami wymiany informacji takimi jak OGNIVO, BIK i inne?
Nie, system EBI24 nie wymienia żadnych danych z systemami informacji kredytowej, podatkowej, systemami organów państwowych. EBI24 nie pozwala na udostępnianie żadnych informacji podmiotom zewnętrznym.
RozwińZwińCzy mogę dać dostęp do moich dokumentów lub ich części innym?
Tak, EBI24 pozwala na przydzielanie uprawnień do całości, do wskazanej części konta lub do wybranych dokumentów. Uprawienia te mogą być nadane na stałe lub czasowo do wszystkich lub wybranych dokumentów.
RozwińZwińCzy dostęp dla innych osób może być ograniczony do pewnych działań, jak np. tylko wgląd do dokumentów?
Tak, w EBI24 można nadawać uprawnienia do dostępu do dokumentów osobom z Twojej firmy lub innym osobom. Dostęp może być udzielony na stałe, jak np. dla biura księgowego, lub czasowo, np. byłemu pracownikowi, który chce otrzymać stary PIT lub umowę o pracę lub jakikolwiek inny dokument. Można dowolnie określić zakres przyznanego uprawnienia – możesz zdecydować, czy osoba, której przyznano uprawnienie może tworzyć i edytować dokumenty, wysyłać je partnerom, czy też uprawnienie ogranicza się tylko do odczytu dokumentów bez możliwości ich zmiany. Dostęp do dokumentów dla danej osoby może być także ograniczony tylko do niektórych rodzajów dokumentów albo tylko do dokumentów pochodzących od konkretnego partnera.
RozwińZwiń
Czy można korzystać z usługi na własnym serwerze?
W tej chwili EBI24 jest oferowana wyłącznie jako usługa na centralnym serwerze. Aby omówić możliwość zainstalowania EBI24 na dedykowanym serwerze Państwa firmy prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży.
RozwińZwińCzy system pozwala na definiowanie uprawnień poszczególnym użytkownikom?
Tak, uprawnienia mogą być definiowane dla różnych użytkowników według różnych parametrów – w zależności czy uprawnienie ma być przyznane np. pracownikowi, księgowej czy też organowi kontroli podatkowej. Można dowolnie określić zakres przyznanego uprawnienia dla konkretnego użytkownika – możesz zdecydować, czy osoba, której przyznano uprawnienie może tworzyć i edytować dokumenty, wysyłać je partnerom, czy też uprawnienie ogranicza się tylko do odczytu dokumentów bez możliwości ich zmiany. Dostęp do dokumentów dla danej osoby może być także ograniczony tylko do niektórych rodzajów dokumentów, wybranych katalogów albo tylko do dokumentów pochodzących od konkretnego partnera.
RozwińZwińJeżeli masz jakiekolwiek pytanie na które nie możesz znaleźć odpowiedzi, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub czatu.