UMOWY
Użytkownik systemu EBI24 posiadający aktywny moduł "Umowy" ma możliwość wczytywania, a następnie wysyłania do kontrahentów za pośrednictwem systemu umów w postaci pliku pdf lub skanu przechowywanych na dysku lokalnym komputera.
Dodawanie Umowy
W celu dodania Umowy należy w zakładce “Dokumenty” kliknąć odnośnik “Umowy”. Po kliknięciu odnośnika ukazuje się lista umów przechowywanych w systemie.
Aby wczytać plik i zapisać go jako Umowę należy kliknąć znajdujący się nad listą umów przycisk “Dodaj plik”:
Następnie należy wczytać wybrany plik (lub większą ilość plików) poprzez wybór z listy dokumentów pojawiającej się po kliknięciu w oknie dodawania pliku lub przeciągnięcie i upuszczenie pliku/plików w oknie dodawania pliku:
Po wybraniu pliku, który ma być wczytany jako Umowa, Użytkownik ma możliwość ustawienia dla niego określonych parametrów (partner, katalog, etykieta itp.) przed zapisaniem pliku. Ustawienia te zostaną automatycznie wczytane w formularzu Umowy po załadowaniu dokumentu.
W celu zapisania pliku jako Umowy należy kliknąć przycisk "Załaduj" w oknie dodawania pliku - dokument automatycznie zapisze się na liście Umów.