UMOWY

Użytkownik systemu EBI24 posiadający aktywny moduł "Umowy" ma możliwość wczytywania, a następnie wysyłania do kontrahentów za pośrednictwem systemu umów w postaci pliku pdf lub skanu przechowywanych na dysku lokalnym komputera.

Dodawanie Umowy

W celu dodania Umowy należy w zakładce “Dokumenty” kliknąć odnośnik “Umowy”. Po kliknięciu odnośnika ukazuje się lista umów przechowywanych w systemie.

Aby wczytać plik i zapisać go jako Umowę należy kliknąć znajdujący się nad listą umów przycisk “Dodaj plik”:

screen001.png

Następnie należy wczytać wybrany plik (lub większą ilość plików) poprzez wybór z listy dokumentów pojawiającej się po kliknięciu w oknie dodawania pliku lub przeciągnięcie i upuszczenie pliku/plików w oknie dodawania pliku:

screen002.png

Po wybraniu pliku, który ma być wczytany jako Umowa, Użytkownik ma możliwość ustawienia dla niego określonych parametrów (partner, katalog, etykieta itp.) przed zapisaniem pliku. Ustawienia te zostaną automatycznie wczytane w formularzu Umowy po załadowaniu dokumentu.

screen003.png

W celu zapisania pliku jako Umowy należy kliknąć przycisk "Załaduj" w oknie dodawania pliku - dokument automatycznie zapisze się na liście Umów.