REJESTRACJA KONTA W SYSTEMIE

Aby zarejestrować konto w systemie EBI24, należy wejść na stronę ebi24.pl, a następnie wybrać opcję "Rejestracja" w prawej górnej części ekranu:

screen001.png

Wyświetli się wówczas strona rejestracji nowego użytkownika zawierająca formularz rejestracyjny:

screen002.png

Formularz rejestracyjny

Aby zarejestrować firmę w systemie należy wypełnić formularz rejestracyjny, tj. pola:

  • Email - adres email użytkownika, na który przesłany zostanie link z kodem weryfikacyjnym niezbędnym do zakończenia procesu rejestracji; wskazany podczas rejestracji adres email będzie służył do każdorazowego logowania się do systemu;
  • Imię i Nazwisko użytkownika;
  • Hasło - hasło weryfikacyjne, które będzie używane każdorazowo podczas logowania do systemu;
  • Powtórz hasło;
  • Telefon;
  • opcjonalnie Kod promocyjny;
  • oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji regulaminu;
  • oświadczenie o wiedzy o przetwarzaniu danych osobowych;
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

Po wypełnieniu wymaganych danych należy nacisnąć przycisk "Zarejestruj".

Email aktywacyjny

Po dokonaniu rejestracji w systemie na podany adres email zostanie przesłana wiadomość zawierająca link aktywacyjny konta w systemie:

screen003.png

W celu aktywacji konta należy kliknąć link aktywacyjny zawarty w emailu. Wyświetli się wówczas strona logowania do systemu. W celu zalogowania należy wpisać email użytkownika oraz hasło wskazane w formularzu rejestracyjnym, a następnie nacisnąć przycisk "Zaloguj":

screen004.png

Rejestracja firmy polskiej

Po zalogowaniu domyślnie użytkownik kierowany jest na stronę rejestracji firmy polskiej. W celu zarejestrowania firmy zagranicznej należy wybrać opcję "Zarejestruj firmę zagraniczną" klikając w link znajdujący się na dole formularza.

W celu zakończenia procesu rejestracji firmy polskiej należy na stronie rejestracji podać NIP firmy użytkownika, a następnie nacisnąć przycisk "Dalej":

screen005.png

Na podstawie podanego numeru NIP system automatycznie pobierze dane firmy z GUS. W przypadku gdy firma nie jest zarejestrowana w GUS, użytkownik ręcznie wypełnia dane firmy, tj. Nazwę firmy, Adres, Kod pocztowy, Miasto, Telefon, a następnie należy nacisnąć przycisk "Dalej":

screen006.png

W dalszej kolejności należy wybrać rodzaj abonamentu, tj. FREE, STANDARD lub ADVANCED:

screen007.png

W przypadku wyboru abonamentu FREE lub STANDARD, proces rejestracji zostaje zakończony, a użytkownik kierowany jest na swoje konto w systemie:

screen014.png

W przypadku wyboru abonamentu ADVANCED aktywowana jest dodatkowa funkcjonalność szyfrowania danych, co wymaga ustalenia osobistego kodu PUK w celu dodatkowej weryfikacji:

screen008.png

W celu wygenerowania kodu PUK należy nacisnąć przycisk "Dalej".

Następnie należy pobrać wygenerowany kod PUK:

screen009.png

Użytkownik otrzyma plik zawierający indywidualny kod PUK:

screen011.png

Po pobraniu kodu PUK należy nacisnąć przycisk "Dalej":

screen010.png

W kolejnym kroku należy wpisać otrzymany kod PUK w przeznaczonych do tego polach, po czym nacisnąć przycisk "Weryfikuj":

screen012.png

Po ustaleniu kodu PUK należy nacisnąć przycisk "Powrót do aplikacji":

screen013.png

Użytkownik zostanie wówczas przekierowany na swoje konto w systemie:

screen014.png

Rejestracja firmy zagranicznej

Po zalogowaniu domyślnie użytkownik kierowany jest na stronę rejestracji firmy polskiej. W celu zarejestrowania firmy zagranicznej należy wybrać opcję "Zarejestruj firmę zagraniczną" klikając w link znajdujący się na dole formularza:

screen015.png

Pojawi się wówczas strona rejestracji firmy zagranicznej:

screen016.png

Użytkownik wskazuje rodzaj Identyfikatora, wybierając właściwą opcję z podmenu rozwijającego się po kliknięciu górnego pola "Identyfikator":

screen017.png

Następnie użytkownik ręcznie wpisuje Identyfikator firmy w dolnym polu "Identyfikator" oraz wypełnia dane firmy, tj. Nazwę firmy, Adres, Kod pocztowy, Miasto, Telefon, Kraj.

Po wypełnieniu danych firmy należy nacisnąć przycisk "Dalej".